söndag 31 augusti 2008

Acceptance - So contagious

Bloggandet har minst sagt varit troftigt den här helgen. Ja, fredagen spenderades som sagt på rockabillyspelningar på Debaser, och sedan på en rockbar (där det mest var MC-gubbar och andra gubbar, not my kind of party people). Det smsades lite med N, han fick mig att le fånigt för mig själv, som alltid. Jag sov tre fyra timmar, sedan jobbade jag hela lördagen.

Jaa, men det här med brown eyes då? Jag smsade honom igår och sa att jag är ledig nästa helg, alltså att jag kan åka till Göteborg. Men har jag fått svar? Nej, självklart inte. Jag blir lite matt måste jag säga. Vad är grejen? Han ringer, vill att jag ska komma dit, allt är gulligull och puss puss när vi lägger på. Jaja. What ever.

Jag cyklade ner till centrum igår i ilfart. Jisses, blev nog personbästa på sträckan (att det mest är nedförsbackar är en annan sak). Åkte in till L, det var riktigt trevligt. Har blivit bjuden på inflyttningsfest, fasen vad skoj! Sedan mötte jag upp Bettan och vi fortsatte kvällen på Medusa. Rätt mycket snygga killar, som vanligt.

Och idag? Ojoj, vad jag har varit trött. Kom hem vid halv fem, lite mör efter helgens bravader. Sovit, sovit, kollat klart på Californiacation. Förundrats över fenomenet jaga vs. bli jagad. Jag har fortfarande inte riktigt koll på det hela, meen jag försöker. Det gör jag verkligen, men alltså, om typ brown eyes hör av sig, säger att jag kan ringa när som helst and so on, och när jag hör av mig så svarar han inte? Vilken hang up det här har blivit för mig, oh my. Jag får skärpa mig. Sluta med de där jäklarns fasonerna. Jag är galet fri nu, och jag tar vara på det.

1 kommentar:

  1. Sara...

    Ditt sätt att hänga ut "J" är fan patetiskt. så jävla "cute" att sitta och hitta på lögner över nåt som du inte verkar ha en aning om. Du har dig själv o skylla över att du är sååå ovetande. Skaffa dig lite stake och leta reda på en psykolog. Och att du har mage till att sitta på en allmän blogg o tala om detta gör bara anhöriga arga.

    Ditt liv står fan stilla, det snurrar inte runt. !quote! Mitt liv är så intressant att allt bara snurrar /Adde

    SvaraRadera