onsdag 27 augusti 2008

Coldplay - Lost

Just because I'm hurting
Doesn't mean I'm hurt
Doesn't mean I didn't get what I deserve
No better and no worse

Åh, jag vet inte just nu. Precis nu känner jag mig lite nere. Fuck. Jag orkar verkligen inte. Jo, man måste ha sina ledsna stunder för att kunna uppskatta de bättre mer. Men, jag har ingen lust. Jag vill leva på de där molnen ett tag till. Jag vill alltid känna att det inte finns något att oroa sig för, inget att vara ledsen för. Trots att jag förstås förstår att livet inte ser ut på det viset.

Det är ett jävla tjat, jag vet, men jag har känt mig nere det senaste halvåret minst. Jag har inte känt mig värd ett enda ruttet öre, jag har känt mig ful och äcklig, och att jag inte duger till något. Jag vill inte känna så igen. Jag vill verkligen inte. För jag vet, jag vet, att jag är värd mer än så. Jag tror att jag vet. Kanske.

N frågade mig igår om jag gråter mycket, jag sa nej. Och ändå sitter jag här som ett jävla fån och gråter så jag knappt kan se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar