fredag 8 augusti 2008

Fuck igen

Ett litet bakslag för mig. Tittade på korten på mig och Jonatan. Inte så klyftigt av mig. Lite jobbigt faktiskt. Eller ja, väldigt. Jag vet inte varför. Det är väl den där bilden jag intalat mig själv att jag skulle spendera min framtid med. Jag måste fixa någon låda där jag kan lägga ner korten på honom och mig. Jag vill ju inte slänga dem. Han är fyra år av mitt liv, och det kan inte bara kastas bort.

Ikväll är det i alla fall Go08! Och jag kommer vara där. Fasen vad kul det ska bli! Jag, Emelie, Jenny, Josefine och Maria. Vilket gäng! Halv sex kommer Maria och Jenny fram, och då blir det middag och förfestande.

Maria stannar över helgen, och imorgon ska vi fira Niklas som fyller 22 år, så det blir nog inte så mycket bloggande i helgen.


Ge mig styrka!

2 kommentarer:

  1. Haha, tack, på riktigt alltså ;D

    Go08 var jag aldrig inne på. Vart det kul?

    SvaraRadera
  2. tack sara! va kul att du gillar den =)
    kram!

    SvaraRadera