måndag 11 augusti 2008

Vilken helg

Alltså, jag är så jäkla lat så jag får nog dela upp inläggen om helgen. Jag börjar med fredagen för ordningens skull.


Emelie och jag fick lite bråttom när vi skulle åka in till stan för att hämta upp Maria och Jenny. Vi fick springa till först den ena bussen och sedan fick vi springa till en annan. Svettiga och en aning flåsande kom vi i alla fall i tid till centralen. På väg därifrån ringer Josefine och ber mig hämta hennes linser på NK, så då fick jag och Emelie snubbla iväg för att fixa det. Sedan bar det till slut av till Josefine på söder. Vi åt god mat, förfestade och skrattade som bara den. En schysst kväll, liksom.


Vi drog in till Stureplan sedan. Galet mycket folk. Maria och Jenny var så kissnödiga att de inte kunde tänka, så vi försökte leta upp en toalett. Vilket vi inte lyckades med, och kissade istället bakom någon himla traktorliknande sak. När jag kissade kom det självklart en kille bakifrån och såg hela alltet, han bedyrade att han inte sett något och såg faktiskt lite förskräckt ut. Ajdå. Pinsamt. Som tur var hade jag väl shottat en kork Mintuu för mycket så det gick bra ändå.


Vi åkte vidare till Toxic. Kanske lite för många 18-åringar, men vi hade riktigt kul ändå. Dansade som galningar. Fick min hämnd på Niklas (kusinen) när jag ringde kl 3 och vrålade i luren. Graaaattiiiiiiiis! Han sa att han inte sov, men alltså, jo det tror jag visste. Ojoj, det var bra.

2 kommentarer:

  1. Bli medlem här och samla ihop poäng till ett gratis presentkort på kicks! allt du behöver göra är att bli medlem på den här länken som jag skickar med!

    http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1718

    SvaraRadera
  2. Ingen kväll är lyckad så länge man inte urinerat utomhus! Jag tycker allt att ni gjorde helt rätt.
    Sist jag gjorde det inne i stan var vid någon vägg (nöden har ingen lag), och mitt i allt kom en råtta förbispringande. Lite äckligt, men samtidigt trevligt att skåda mitt i naturen en utekväll ;D

    SvaraRadera