fredag 22 augusti 2008

You are my heaven

Cyklandet gick bra, förhållandevis smärtfritt (förutom den där djävulska backen som man måste cykla upp för). Jag lyssnade på samma låt, om och om igen. A drop in the ocean av Ron Pope. Jag smälter. Jag cyklade där och sjöng tyst för mig själv. Kändes lite som att vara med i en musikvideo, ni vet? Eller är det bara jag som kan känna så ibland? Kanske ökade jag töntstämpeln ytterligare nu. Hah, äsch. Fasen, jag får bjuda på det.

N, bara så du vet, är den här låten nu sammankopplad med minnet av dejten med dig. Jag har liksom lyssnat så mycket på låten det senaste dygnet, att nu har det blivit så. Hoppas det är okej. Eller vad ska du säga? Haha. "Neej, Sara. Inte den." Sorry babe, redan gjort.


Kladdkaka och grädde, mår lite illa nu faktiskt.

2 kommentarer:

  1. aaaw. jag lyssnade på låten, jag dog lite. lovely! jag älskar oss sara, vi har så bra musiksmak ;)
    har du lyssnat på joshua radin? jag har nött honom hela sommaren...lyssna på lovely tonight, eller everything will be alright. ingen av dom verkar finnas på youtube, men only you är också bra :)

    SvaraRadera
  2. jo! hittade den!
    http://www.youtube.com/watch?v=KJH2lWk8zZE

    SvaraRadera