tisdag 12 augusti 2008

Pandora - One of a kind

Vi flickor som sov här hemma somnade vid femsnåret. Vaknade igen vid halv ett, något utvilade i alla fall, men peppade inför kvällens festligheter!

Glömde bort att skriva om den lilla detaljen som gjorde fredagen ännu lite roligare, just då. Maria, Jenny, jag och Emelie hade låst in våra grejer i ett sådant därnt skåp på centralen. När vi ska åka hem från krogen går jag och Maria ner för att hämta dem och ser att, naturligtvis, är det stängt. Vi skrattar, går upp till McD där de andra sitter. Äsch tänker vi och åker hem.

När vi vaknar har alltså Maria och Jenny inga rena kläder eftersom deras resväskor är inlåsta. Vi åker senare in till centralen, hämtar ut väskorna och Jenny åker till sin mamma. Jag och Maria hänger på centralen, försöker få tag på Josefine. Till slut går vi ner till toaletterna, betalar 10 kr och börjar sminka oss. Kändes lite illa ändå att stå där bland alla och sminka sig.

Förfestandet fortsätter sedan hos Josefine. Sanning och konsekvens spelas, hur kul som helst! Vi går sedan vidare till Niklas och hans kompisar. När vi går in i vardagsrum, så vem sitter där om inte M. Visste inte riktigt var jag skulle ta vägen, men gick i alla fall in och hälsade på alla killar. Gav M en kram, kunde ju inte handhälsa på honom liksom.

Vi drog senare till Toxic, igen. M följde inte med in, tyckte visst inte om att gå ut. Vi dårdansade. Jag var nog lite för öppen när jag pratade med Niklas och Petter, om M. Råkade nog säga en grej som jag inte skulle ha sagt and so on. Haha. Jaja, de visste redan alla detaljer. Faktiskt fler än jag kom ihåg. Det är bra. Typ.

Natten slutade med att Maria och P hooked up (hur stavas det?!) och Josefine och O. Jag och Emelie satt ute och frös från 4.40 till 6.20 när Josefine kom ut. Vi såg det bli morgon, och det var ju lite mysigt i och för sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar