söndag 3 augusti 2008

Ojoj

M har nu lagt till mig på Facebook. Spännande. Haha. Ojoj, var ska allt leda?

Under kvällen har jag, mamma, pappa och lillebror spelat minigolf. Det gick inte helt dåligt måste jag säga.


Måste höra av mig till brown eyes snart, måste ju veta om jag ska boka biljetterna till Göteborg eller inte. Alltså, det skulle ju vara riktigt kul måste jag säga. Plus att göteborgska är ju så hett! Tatueringar inte helt fel de heller. Kom att tänka på en sak, tänk om brown eyes inte har bruna ögon och det bara är något jag fått för mig. Haha. Jisses. Jahaa, nää, brown eyes är blåögd. Haha, måste få en bra bild där jag ser.

Måste ringa Niklas nu, lovade det i natt. Han har en liten hang up på Josefine, som han vill att jag ska lösa. Det går lite sådär på den punkten. Men ja, han ringde i natt ja. Jag tryckte bort hans samtal flera gånger, men han gav sig inte så jag svarade till slut. Fick höra att han skulle ge mitt nummer till M, jag bara skrattade. Vad ska jag säga? Ja, gör det, inga problem :) Käre värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar