tisdag 19 augusti 2008

Att hänga ut J

Min blogg beskriver mitt liv, mina tankar, vad jag varit med om. Jag fick en kommentar av anonym under mitt inlägg "Jag kan sluta när jag vill", om att jag hänger ut J och att det är många som vet vem han är.

Well, vad ska jag säga? Vet verkligen så många vem han är? Och de som gör det är förmodligen mina vänner, jag vet inte riktigt vilka andra som läser min blogg. Förmodligen inte så många? Och att många av dessa känner till J, det har jag svårt att tro. Men, kanske har jag fel?

Mina vänner som stått vid min sida det senaste halvåret vet precis vad J har gjort, jag behöver bearbeta vad jag har varit med om, och gör det här. På min blogg. För min skull.

Vad mer kan jag säga? Hänger jag ut J för mycket? Vet du vem han är? Kommentera (anonymt om du inte vill ge dig till känna)! Om ni nu är många som vet vem J är så slutar jag skriva om honom.

1 kommentar:

  1. Alla som känner dig vet vem J är. Det är ju korkat att tro något annat.

    SvaraRadera