fredag 29 augusti 2008

Californiacation

Nu känner jag mig väldans stolt över mig själv, jag har nämligen lagat lunch. Till mig själv alltså. Och det gör jag typ aldrig annars, det blir youhurt och mackor typ. Nu blev det istället kötbullar och makaroner. Åh, denna vädligt avancerade maträtt! Hah. Måste berätta för min mamma sedan att jag till och med åt sockerärtor till. Mums. I'm gonna make her proud!


Inget ont i huvudet längre, det plågade mig hela kvällen igår trots att jag tagit ipren. På N's inrådan började jag kolla på serien Californiacation, himlans bra serie. Och det säger jag inte för att det är en massa naket i de första avsnitten. Haha. Det är en bra historia bakom, ganska djup egentligen.

Well, nu ska jag fortsätta läsa om Försvenskningen av Sverige (Ehn, Frykman och Löfgren). Intressant! På riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar