söndag 24 augusti 2008

Måttligt mör

Igår partajades det på Medusa. Superkul som vanligt. Det är ju inte min musik helt och fullt, men jag tycker om det i alla fall. En kille sa att jag hade snygga tuttar, vad svarar man på det? Eh, tack? Blev bjuden på lakritsshots två gånger. Gott, men någon spillde lite på min klänning. Såg lite trashigt ut när jag åkte hem idag. Det finns alltid många snygga killar på Medusa, how come? Långt många fler än om man går till något dansställe.

Sov i stan, kom hem lagom till middagen. Är trött, men kommer självklart inte att kunna sova inatt. Jag tror att jag ska fixa lite fler avsnitt av Kalla fötter. Riktigt bra serie, som jag verkligen rekomenderar er att se.

Imorgon ska jag på intro till den nya kursen. Galet tråkigt, förmodligen kommer samma information som togs upp i onsdags även tas upp imorgon. Folk ställer dumma frågor, ibland flera gånger, och man hade lika gärna kunna läst sig till vad som sägs. Men, lik förbannat är det obligatorisk, och man är alltid rädd att kanske kanske kanske så kommer de den här gången ta upp något intressant. Antagligen går man därifrån lika besviken över att tid har slösats, som vanligt.

1 kommentar: