tisdag 19 augusti 2008

Helgen

Lördagskvällen blev för jävla kul, måste jag säga. I stort sett askalas från det att vi kom dit till dess att vi lade oss i källaren för att sova.

Dansade, tjoade och tjimmade. Drack, shotade (stavas det så, eller?) Mintuu. Livet var underbart. Hängde lite med en av kusinernas flickvän, hon är 17, men jättekul. Vi var väl lika kalas kan man väl säga, kissade tillsammans och skvallarade om pojkarna på festen.

I stort sett alla grabbar verkade veta om mitt och M's måndagsäventyr för några veckor sedan. När jag hälsade, var det mer "Aah, den Sara" än "Trevligt att träffas". Fick utstå en del hån i källaren av de tre killar som också sov där. Vad ska jag säga? Det är nog bara att vänja sig, för varje gång jag träffar någon av dem i den kompiskretsen kommer M's namn upp. Den bästa meningen var kanske: M blev hagad av Sara.

Natten bjöd på ett litet äventyr, men inget att tala högt om. Markus i Idol-lookalike, nästan. Söt. Observera; inget sex.

1 kommentar:

  1. Nej men gud tack så jättemycket för din söta kommentar! :D

    SvaraRadera