tisdag 5 augusti 2008

Perssons Pack - Tusen dagar härifrån

Som jag skrev i smset till Bettan; på sexfronten intet nytt.

Gårdagen spenderades på jobbet. En kund blev galen när vi inte gick efter kölapparna. Vilka köfaschister (oj, nu vet jag inte om det stavas så, det är i alla fall ett ord. Fy för särskrivning!) det finns. Kunder kan snäsa till ordentligt att numret som står på apparaten över dörren verkligen inte kan stämma, för på deras kölapp står det 27 och in 01. Men käre värld, går världen under för att någon går före dig. Den halva minuten, är det en stor förlust? Förmodligen inte eftersom de använder den till att gnälla.

J's lillebror R kom in med sin kompis strax innan stängning. Vi pratade lite. Kompisens pappa kom in, R presenterade mig som "min storebrors ex". Ja, det var bara att le och säga hej. Hah.

Emelie kom sedan och hämtade mig i störtregnet. Vi körde till pizzerian. Det var Emelies sista skräpmiddag på ett bra tag. Resten av kvällen spenderades framför youtube, där vi sjöng i stämmor till både Backstreet boys och Oasis.


Dagen spenderades i stan med Hannah, en tjej som jag läst svenska med i två terminer. Hur skön som helst. Neonrosa hår, bara det liksom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar