torsdag 21 augusti 2008

Ron Pope - A drop in the ocean

Underbara människa, vilken röst. Sök på hans namn på youtube, eller gör kanske något lite mindre lagligt för att lyssna på honom. Finaste låten är nog A drop in the ocean, eller kanske Keep me warm.

Det blev ingen teater igår. Det blev istället indisk restaurant, några cider på olika ställen. Kvällen avslutades på McD, var annars? Ostdippen var den viktigaste ingrediensen. Josefines (eller ja, hennes rumskompis B's) lila soffa fick tjäna som säng till mig. Det gick alldeles utmärkt. Oj, vad jag sov gott.


Och nu? Jag kan inte somna. När N har smsat har jag fått ett fånigt leende på läpparna. Vilket för övrigt förmodligen prydde mitt ansikte under vår fikadejt. Är jag töntig, eller vad? Jaa, men jag vill kanske vara töntig. En sak N frågade mig, var om jag irriterar mig på särskrivningar. Om jag gör! Haha. Redan där visade jag mig vara av det töntigare slaget, så vad ska jag göra liksom?

Nu ska jag nog fortsätta kolla på serien Kalla fötter. Bra, mysig serie.

1 kommentar: