torsdag 20 november 2008

Dålig uppdatering framöver

Idag ska jag först på föreläsning i Fonetik och fonologi, den är bara två timmar så det är okej. Efter den bär det av mot Uppsala för att hälsa på min moster, jag ska sova där för imorgon så ska vi på en klassrumsobservation och då får jag det lite närmare. Det blir bra.

Alltså, annars händer det inte mycket. Jag får se när jag kan uppdatera imorgon... Jag börjar nämligen jobba vid 14, och åker förmodligen direkt från Uppsala till jobbet.

xoxo

1 kommentar:

  1. Jodå, det går faktiskt rätt så bra. Har ordnat upp det mesta, och det flyter på som det ska :) Skönt måste jag erkänna. Trodde ett tag att det inte skulle gå att laga. Sen finns det ju alltid saker man stör sig på och saker man bråkar över, men så ska det vara :)

    Hur ser helgens planer ut då?

    SvaraRadera