lördag 22 november 2008

Jag dööör!

"Meddelande från: dejtingsi... 23
Datum: 11/11/08 15:38
Kärleksbrev:

Min drömtillvaro: Jag köper en kyskhetsenhet och tar med mig den oöppnad till dig. Där öppnar vi den tillsammans (så jag inte kan göra några kopior av nycklarna) och sätter på mig den och ger dig båda nycklarna. Därefter blir det omöjligt för mig att runka, vilket är i princip mitt enda nöje och den enda källan till njutning som jag har. Därmed har du total kontroll över mig och kan fritt bestämma när jag ska få runka.

Du utnyttjar mig, din personlige slav, till att städa din bostad, diska, tvätta, handla mat, laga mat, springa ärenden... vad som helst. Har jag tur kanske jag får bo hos dig ibland i ett garderobshörn eller förråd eller liknande. Om du har vänner över sitter jag knäpptyst inlåst om du inte vill att någon ska se mig. Eller så kanske det roar dig att visa upp din slav iförd "French maid"-dräkt och smink för dina väninnor.

Har jag riktig tur kanske jag då och då får runka för mig själv. Eller t.o.m. slicka dig eller bli knullad med en strap-on-dildo i röven av dig. Jag går med på alla förnedrande och sadistiska lekar som du kan komma på. Jag har inget val eftersom vi skrivit ett riktigt kontrakt på att du äger mig och att jag måste lyda totalt som jag skrivit under.

Naturligtivs är det upp till dig att bestämma allt som du vill ha det. Jag har bara gett ett exempel på hur jag skulle vilja ha det. Men det är ju inte min vilja som spelar roll här, utan din.

(Nej, jag skojar inte och ja, Darkside, Bodycontact, "Knullkontakt" o.s.v. är helt värdelösa. Där finns endast män. Jag har testat många gånger. Vänligen svara inte om du inte är intresserad då det bara slösar bort bådas tid...)"


Hahaha. Åh herre. Jag vet inte var jag ska ta vägen, det är så roligt!

1 kommentar:

  1. Vilken värld är det du har gett dig in i Sara? *S*
    Hoppas allt e bra så ses vi på msn?

    SvaraRadera