söndag 16 november 2008

Se, det snöar!

Det snöar ute. Oh my. Stora stora snöflingor. Jag stå mitt i snöandet och fånga snöflingor med tungan. Fånga snöflingor med någon bredvid mig. Kanske någon att hålla i handen.

Så, för att lösa min önskan får jag helt enkelt hålla mamma i handen och sträcka ut tungan när vi går till bilen när vi ska till yogan. Jamen, det är ju underbart. Eller hur? Jag ska sola lite också, alltså, jag är ju så blek. När jag träffade R förra gången så sa jag till honom att jag börjat sola solarium, och då svarade han att "Jaa, du är ju inte jätteblek i alla fall". Ja, tack för den. Hah.

Nu ska jag och mamma kolla upp våra stjärntecken i en bok mamma har. Den är allt bra knepig med tecken i måne och sol och ja, gud vet vad.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar