lördag 22 november 2008

Ett mail på spraydate

"Meddelande från: masterkdf... 23
Datum: 19/11/08 14:37
Kärleksbrev:

Hej.
Jag söker efter en undergiven tjej. Om jag säger åt dig att alltid bära stringtrosor så ska du lyda. Om jag säger åt dig att alltid ha tajta jeans eller korta kjolar så lyder du. Om jag vill att du ska skaffa tungpiercing och piercingar i bröstvårtorna så gör du det. Du ska tycka om att städa och laga mat och vara mig till lags. Jag tänder speciellt på att få dig att leva som en blåst bimbo, eller agera som sådan när vi träffas eller i bestämda situationer. Speciellt om du är viljestark och intelligent normalt, men trots detta går med på att spela dum.

Om det låter intressant så kan du omedelbart lägga till master_k@live.se på MSN, bitch."


Hahaha! Jag skrattar ihjäl mig. Vad är det för människa som skriver något sådant? Det är sådana mail som gör det värt att över huvud taget logga in på spray. Håhåjaja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar