tisdag 18 november 2008

Förvirrat

Hemska drömmar blandade med fina, mysiga. Jag skulle vilja gå till en drömtydare, och se vad de har för mening. Den hemska, eller alltså, hemsk var den väl inte egentligen, men den handlade om J, och jag vill inte ha honom i mina drömmar. I drömmen var vi sams, vi pratade om vad som hänt. Vad är grejen med det? Alltså, jag vill ju som sagt inte ha med honom att göra något mer. Kanske är det ett tecken på att jag är helt över honom. Jag kan tänka på grejerna som hände i somras utan att få en klump av gråt i halsen. De fina mysiga drömmarna har alltså inte något att göra med J, snarare med N. What ever, moving on.

Apråpå N. Jag tror jag smsade honom för mycket i helgen. Jag skäms, okej? Så i söndags kväll tänkte jag att, nä, nu ska jag inte höra av mig på en vecka, så the man of interest får vila lite. Med andra ord typ sitta på fingrarna i en vecka. Meen, så igår, så hör han av sig, kollar läget och önskar en fin dag. Jag glömde att svara, för jag var på lektion, och svarade inte förrän på kvällen. Ställer frågor tillbaka. Och guess what? Han har fortfarande inte svarat. Back to det där med fingrarna, jag skulle ju egentligen vilja skriva om min dröm om honom.

1 kommentar:

  1. Gumman! Tänk inte så mycket! Du kan inte ta ansvar för om han tycker att du smsar för mycket, Mia Törnblom du vet :)
    Puss puss
    / Em

    SvaraRadera