onsdag 5 november 2008

Don't worry

Yoga imorse, sedan solade jag (jag var nämligen för lat för att sola förra gången, för det är så förskräckligt jobbigt att bara ligga ner i värmen liksom). Avslappnande, men jag var inte helt med. Hade fortfarande några tankar som irrade kring i huvudet.

Jag skulle ju kunna få bort lite av det där irrandet, det vet jag ju, men jag vågar inte riktigt fråga. Ärligt talat så är jag lite rädd att svaret inte kommer bli det jag vill. Därför fegar jag ut. Som alltid. Börjar bli lite tröttsamt va? Men snart måste jag ta mig i kragen och fråga. Alltså fråga vart det leder liksom. Bara en hint. Framåt helst.

Och under tiden gräver jag min egen grav, okej? Haha. Nej nej, det är inte så allvarligt, jag lovar. Jag tycker bara om att spela drama queen, saker kan bli så mycket roligare då. Tycker jag. Inte killar, de får liksom något skrämt i blicken och börjar fundera på hur de kan dumpa bruden på snällast (läs: snabbast) sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar