onsdag 26 november 2008

You wanna know

Galet trevlig lunch med falken och Emma. Åt den godaste salladen någonsin (quinoa, kyckling, keso, fetaost, sallad) på Pärlan. Emma tyckte det var bra att jag är ute och köttar. Hahaha. Alltså, köttar, det måste vara ett av de roligaste men samtidigt äckligaste uttrycket jag hört!

Falken och jag ska bilda band. Jag sjunger, hon spelar bas eller gitarr. Eller så får jag lära mig gitarr, hur det nu ska gå. Det där med koordinerade rörelser är inte riktigt min grej, va. Falken skriver de finaste texterna, jag gör som hon säger. Haha. Lite franska iblandat också, vilket är ett språk jag inte kan, så hon får skriva ut det som det uttalas. How about: Nö pöl pa ma tjärii. Eller var det så? Någonstans i närheten i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar