söndag 16 november 2008

It's me baby

Let me tell you, jag har månen i kräftan. Och, det stämmer in så bra. Tycker jag. Grymt känslomässig, lägger mina känslor i allt. Allt blir personligt. Men, allt detta gör att jag blir sårbar, right. Därför kan jag också omgärda mig med en mur, men innanför den finns inget hårt, bara kääärlek och känslor. Haha. Nej, men på riktigt. Kommer ni ihåg vad jag har skrivit de senaste månaderna, då förstår ni nog?

N, det är kanske därför du tycker att jag kan vara kall? Grejen är ju att egentligen är jag så jävla varm, du vet, ibland känns det som att hela jag svämmas över av känslor. Åh, det låter så flummigt, men det är på riktigt. Och vad ska man göra när man inte vill att alla ska se, och bara genom några ord kunna såra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar