fredag 14 november 2008

Do you think about me now and then?

Bortsett från att verkat totalt blåst när jag inte visste var Västerås låg på kartan, så gick gårdagskvällen igår bra. Lysande. Haha. N lagade enkel, men jättegod mat. Vi kollade som vanligt på The office och Californiacation, jag "oohade" och "aahade", som vanligt.

Det är en alldeles perfekt tillvaro när jag är med N. Jag får det bästa av världar så att säga. Singellivet med allt vad det kan innebära, men samtidigt lite mys någon gång ibland. Perfekt. Jag får det positiva från en relation, typ mys, sex, någon att prata med, någon att lyssna på, någon som håller om mig när jag sover och framförallt vara med någon jag verkligen trivs med. Men, så slipper jag ju det negativa som bråk, att känna sig beroende av någon, och allt sådant ni vet. Jaamen, hörni, det är ju lysande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar