lördag 8 november 2008

Update

Ingen utgång för mig idag. Blir bio med Josefine och Emma istället. En skräckfilm tydligen, kan bli spännande. Förmodligen kommer jag sitta uppkrypen i Josefines knä, med händer framför ögonen, men det är en annan sak.

Checkade en grej igår på sms. Fegt med sms, jag vet, men då kändes det som att det behövdes. Tydligen har jag ett inneboende behov av smärta och ångest. Haha! Well, saker och ting reddes ut, och nu är jag på det klara med vilken situation jag befinner mig i. That's good thing, right? Situationen är egentligen inte en situation, det är mer häng, om ni förstår? No wondering, liksom. Allt är prima. Jag älskar mitt liv, trots allt som sker kring mig. Det som inte dödar dig, gör dig starkare. Kom ihåg det.

Gårdagskvällen var mer än trevlig, och lär upprepas igen. Jag har fått smak för något (jag säger inte vad, höh).

Love you.

1 kommentar:

  1. Hej! Har läst din blogg ett tag, kan du inte berätta vad det är som händer runt omkring dig, du har börjat skriva så kryptiskt.

    SvaraRadera