fredag 21 november 2008

God natt

Uppsala, middag med kusiner och moster, en stenhård tältsäng, klassrumsobservation, och en förjäkligt kall morgon. Därefter har jag jobbat, det gick som smort. Kanske var det så att det pratades mest, och jobbades lite mindre, men kul var det i alla fall! Mina jobbarkompisar är typ bäst.

Fick förresten ett gulligt sms på väg till Uppsala. Och jag är glad att ni inte såg mig. Jag log galet fånigt. På riktigt. För mig själv. Som tur var så sov tjejen brevid mig.

Jag pratade med N idag. Mys. På söndag ska vi träffas, och jag ska inte vara jättebakis babe, jag lovar!

Ah, jag dör av skratt när jag läser Marks mail. Han kan nog vara den roligaste människan. Ja, efter mig då. Hah. Nä, men oj, han är så himla kul!

Imorgon samlas en del av kretsloppet, kanske hela.


Du får inte ha mig som en dröm, nej jag vill vara din verklighet

1 kommentar:

  1. Låter som en trevli och mysig helg :)

    Pokern gick uruselt, haha :P
    Ikväll ska vi antagligen på bio, men jag har inte bestämt mig för vilken film vi ska se än. Stefan har inget att säga till om , haha ;)

    SvaraRadera