onsdag 19 november 2008

Världens bästa lillebror

Svalan fixade det sista på hennes tatuering idag, blev galet snyggt! Dan ska så småningom få göra min lotusblomma, han är riktigt duktig. Sedan blev det en fika, eller ja snarare lunch för mig och Bettan, med Camilla. Det var härligt.

Jag och mamma var på ett medelpass idag, och herre! vad jobbigt det var. Men åh så roligt samtidigt. Allt går snabbt, man svettas, stånkar och stönar. Det kan ju inte bli mycket bättre på ett träningspass. När jag kom hem överraskades jag av ett missat samtal från N. Att prata med honom gjorde mig på riktigt bra humör, I'm all smiles now.


Men vad som verkligen gjorde min dag var den här teckningen från min lillebror. Han är den som betyder mest för mig av alla.


I mitten av teckningen står Jag *hjärta* dig. Aw. Mitt hjärta. Han är världens bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar