söndag 30 november 2008

Monkey business

Den nya apvideon finns nu på facebook. Fantastiskt rolig, för oss som var med i alla fall. Jag hoppas på att den kan ge något skratt. Videon ledde mig och falken till vårt bandnamn, Monkey business, oerhört bra, eller hur?!

Åh, gårdagen. Vilken kväll! Groggar hemma hos falken, roliga youtubeklipp och piffande. Medusa. Stötte på killen med hatten. Försökte få ihop falken och killen i hattens kompis, killen med håret. Det gick väl lite sådär skulle jag vilja säga, det skar sig en aning. Booty call från L. Skratt och kramar med falken. Frukost/lunch bestående av Brämhultsjuice och lite choklad.

Nu är jag så trött, att ögonen nästan går i kors. Men jag måste ju plugga. Och ringa svalan.

4 kommentarer:

  1. Ha en mysig 1a advents kväll! Kram

    SvaraRadera
  2. Ååh Sara, njut lite till av att vara singel. Det är nog nyttigt :)
    Vad jobbar han med?

    Jo helgen har varit perfekt. Lite trist att Stefan inte är hemma, men ändå. Varit lugnt och stillsamt, med inte så mycket inplanerat som annars :)

    Din då?

    SvaraRadera
  3. Sara...

    Ditt sätt att hänga ut "J" är fan patetiskt. så jävla "cute" att sitta och hitta på lögner över nåt som du inte verkar ha en aning om. Du har dig själv o skylla över att du är sååå ovetande. Skaffa dig lite stake och leta reda på en psykolog. Och att du har mage till att sitta på en allmän blogg o tala om detta gör bara anhöriga arga.

    Ditt liv står fan stilla, det snurrar inte runt. !quote! Mitt liv är så intressant att allt bara snurrar /Adde

    SvaraRadera