torsdag 27 november 2008

Kvällens göromål

Så vad har kvällen ägnats åt? Två msn-konversationer som gjorde att kvällen känns avsevärt mycket bättre. Lyssnande på en massa musik, nu är det James Morrison ft. Nelly Furtado - Broken strings, som går om och om igen. Jag sjunger inombords, för resten av familjen sover, och jag vill ju inte gärna väcka dem med min vackra stämma. Och James Morrison får gärna komma hit och röva bort mig, sjunga med sin vackra stämma och säga fina saker. Please.

Nu väljer jag mellan om jag ska läsa Call of the weird (Louis Theoux), eller Gunillas man försvann (Gunilla Söderholm). Jag har påbörjat båda. Som om att jag inte har nog att läsa egentligen. Oh, the big nerd, Sara. Hej.

Kanske ska jag bara försöka drömma mig till att en varm själ ligger bredvid mig.

Vilket skämt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar