onsdag 19 november 2008

When the sun hits your eyes

Det blev en riktigt bra myskväll hemma hos falken igår. Vi åt jättegod middag, sedan åt vi mängder av pepparkakor med ädelost. Åhå, mums! Det pratades om allt och inget, just as I like it. Falken, darling! Du är underbar!

Och så berättade jag om mitt förslag att jag och falken kanske skulle kunna dela lägenhet, och planer smiddes i det tysta. Tiden får utvisa hur det blir.

Jag fick sms av N, gav honom en liten efterfrågad svensklektion angående ordet jätte. Om du ska skriva att något är jättebra, till exempel, så måste du skriva ihop dessa, annars får jätte betydelsen av motsats till en dvärg och det blir ju fel. Han grattade mig till mitt C (Woho för mig, nu har jag något att fira i helgen!) Well, jag svarade, och han svarade inte tillbaka. Det är ekonomiskt att sms med honom, ett sms om dagen liksom.

Killen i hatt smsade också. Frågade hur min vecka börjat. Det var fint.

1 kommentar:

  1. Jodå, det är väl bra. Men som sagt, lite sjuka för ofta. Danielle råkar verkligen ut för allt, och det känns ju inte direkt som att det över ännu. Hon har ju inte haft sin första vinter på dagis än lixom :S Men annars går allt på som vanligt.

    Många dejter nu eller? ;)

    SvaraRadera