måndag 10 november 2008

Het, inte söt, het!

Alltså, det här med att kallas söt. Grabbar, egentligen, kom igen. Att vara söt är ingen komplimang, sorry. Barn är söta, djur är söta men jag - jag vill inte vara söt. Jag är visserligen ett barn till mina föräldrar, men inget barn i den meningen, och jag är verkligen inte ett djur - därför, kalla mig inte söt.

Fin, vacker, snygg - det är komplimanger som biter bättre och som kan få er att gå längre. Att vara het kan kanske vara ännu bättre. Men söt? Nej nej. Det får mig att känna mig som en liten flicka, eller kanske snarare bara någon som inte är ful men inte heller snygg och därav benämningen söt. Vem vill vara något mittemellan? Fuck you, säger jag då.


Hur ska man kunna kalla mig annat än het? Hahaha, ojoj, mina vänner.

Hur var det med saltet nu igen?

1 kommentar:

  1. Haha, du är så skön hun! :)
    FUCK YOU! Jag vill vara . H . E . T .

    Love you hunny bunny!
    / Em

    SvaraRadera