måndag 10 november 2008

Förlåååt

Jag har varit lite kryptiskt den senaste tiden. Det har känts som att allt har varit lite för nära, men fuck it. Jag ska uppdatera er om läget, och fortsätta så, okej?

Många kryptiska inlägg har handlat om N. Vi har träffats lite. Jag tycker verkligen om honom, och han är nog en av de bästa killarna jag träffat. På riktigt. Men, ja det är alltid ett men, jag har inte riktigt vetat om vi har varit påväg mot något, eller om det bara varit vanlig häng liksom.

I fredags tog jag modet till mig, ärligt talat var jag galet nervös fast jag inte visste varför. Jag smsade i alla fall och frågade om grejen med oss, och om han ville att det skulle utvecklas till något mer.

Grejen med det hela är väl att vi båda vill, men det passar inte just nu. N är galet upptagen, nästan jämt. Och jag? Jag behöver vara singel ett tag till. Det finns fortfarande saker som jag inte har klarat upp med mig själv. Jag vill inte slänga in mig i en samvaro med någon annan just nu. Jag behöver inte någon annan för att må bra, jag behöver mig själv.

Conclusion av det hela är att singelsamvaron fortsätter på sitt glada spår. Mys med N sker även fortsättningsvis hoppas jag. Jag ska fortsätta hålla er uppdaterade om läget! Förhoppningsvis med lite dramatik inblandat för det gör alltid att livet känns lite mer spännande, right.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar