tisdag 4 november 2008

Åh en underbar morgon. Typ

Det var något igår som fick mig off track. Jag vet inte vad det var, men något var det. Och idag fick jag se resultatet på hemtentan i etnicitet och jag fick bara D. Det suger ganska mycket. Jag ska bli lärare, men kan aldrig få bra betyg. Bra kombination? Not so much.

Hur jag ska göra det här till en uppåtvändande spiral idag vet jag inte. Kände redan när jag slog upp ögonen att jag vaknat på helt fel sida i morse. Jag vet att jag måste tänka positivt, och vara glad för det jag har. Jag har väldigt mycket. Jag har mina älskade vänner, världens bästa familj, och jag har hälsan i behåll. Så, jag ska försöka dra mig i kragen. Jag ska. Men du kan kanske hjälpa mig på vägen?

Snälla?

1 kommentar:

  1. Hun! Vi hittar på nått galet som gör oss båda glada idag! Jag känner precis som du. går mest runt med en rynka i pannan känns det som. Jag ska klura på vad vi ska göra senare :) Hörs sen gumman!
    Pusss
    / Em

    SvaraRadera