måndag 3 november 2008

Ge mig mer

Igår kväll? Åh du, min vän, galet mysig. Natten, minst lika mysig. Speciellt det lilla avbrottet i sömnen. Ooh ja. Jag tror inte att jag gjorde bort mig igår kväll (once in a life time?). Var så där lagom trött imorse, men det var bara att pallra sig upp och åka till skolan.



Väl där pratade jag med studievägledaren om att jag och Z skulle vara kvar i vår klass, hon var sur och otrevlig, det gjorde mig lite irriterad men jag höll masken och log och var trevlig som fasen tillbaka. Well, det ordnade sig och vi går kvar i vår sköna klass.



Om ett tag ska jag sola och sedan träna. Det ska bli så himla skönt att svettas och röra på sig (det låter sjukt, jag vet).

3 kommentarer:

  1. Irreterad? Jag skulle då skriva irriterad:-) Svenskläraren!

    SvaraRadera
  2. Nu när du ändrat ja...Men det är ok..

    SvaraRadera