lördag 6 september 2008

Dj Jurgen - A higher love




Kanske förklaring?
1. Lite ur fokus, kanske. Kanske på alla sätt och vis?
2. Oj, Bettan, lite för sent. Man fick visst inte kissa i Mårten Trotzigs gränd. Attans.
3. Toaletten på Medusa, välbesökt av mig. Ser ni en genomgående trend med posen?
4. Rockabillykonserten på Debaser, coolt.
5. Mitt nyfärgade hår. Syns kanske inte så värst mycket skillnad med mobilkameran?

Bilder från den senaste tiden, håll till godo. De är så jäklarns snygga att man nästan dör. Ungefär.

Som ni märker, kanske är ett ord som används frekvent. Då kan jag säga er att det är en mycket vanlig tveksamhetsmarkör som kvinnor använder sig av, till skillnad mot män som oftare använder pauser och tveksamhetsljud. Så, då var dagens nördstämpel gjord.

2 kommentarer:

  1. Nej jag vet. Men jag känner att när man klantar sig ska man ha lite lidelse, så .. :S Men jag vet!

    Okej, så killarna bara haglar kring dig nu, du måste stormtrivas ;) ?

    SvaraRadera
  2. Åh, tack för komplimang, kommentar och besök! Värmer mycket!

    /Madeliño

    SvaraRadera