lördag 6 september 2008

Jean-Pierre Skogsbär

Som sagt, dåligt med uppdaterande. Så, de senaste dagarna, what's new?



Emelie har färgat mitt hår, så nu är det brunt. Jag har bondat lite med Z i min nya klass, hon verkar riktigt schysst, så det blir nog bra. Jag har skrattat mig halvt fördärvad med Josefine till Galenskaparna, Percy tårar och Nile city. Jean-Pierre Skogsbär (extrapoäng till dig som vet vad de handlar om). Druckit en galet god drink med Josefine och L. Igår shoppades det t-shirts och ett par svarta stövlar med kilklack.




Ikväll ska jag kanske kanske ringa brown eyes. Ska jag? Fasen, kommentera nu älsks (jaa, ni som läser min blogg är mina älsks)! Jag behöver råd!

2 kommentarer:

  1. såklart du ska ringa honom hun! kör på bara! Puss / emelie

    SvaraRadera
  2. jean-pierre skogsbär = Nile City

    SvaraRadera