måndag 29 september 2008

Tyck synd om mig

Åh, fy vad jag inte mår bra. Ont i öronen, halsen, huvudet. Trött som jag vet inte vad. Kanske var mina blåsta uttalanden och bomull i huvudet, inte på grund av bakfylla, utan på grund av förkylningen. Alltså var det förkylningskontot som ska fyllas på, och inte bakiskontot. Hohojaja. Bra va, N? Men jag lovar att nästa gång vi ses ska jag fasen inte vara bakis. Jag skäms en aning.

En smakprov från pinsamheterna igår? Jag visste inte riktigt vilket språk man talar i Iran, tänkte att det var arabiska eller persiska. För att vara på den säkra sidan frågade jag N (som kommer därifrån alltså), han tyckte jag var en aning osmart som inte visste (min tolkning), och frågade om jag inte visste vilket land han kommer ifrån. Shame on me. Nu har jag lärt mig i alla fall, N. Tack.

Jag ska bara sova nu. Måste vila upp mig till London.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar