onsdag 3 september 2008

Taking back sunday - Your'e so last summer

Jag är inte yngst i min klass! Woho. Två som är yngre än mig. Alltså, kan jag ses som någon som har lite erfarenhet i alla fall. Mitt SA blev dock med de något mer erfarna kvinnorna. Haha. Nä, men de verkar trevliga. Jag kan tänka mig att det kommer finnas i alla fall två starka viljor, och jag kommer bara luta mig tillbaka och låta dem tjaffsa.

Jag och N såg Get smart igår, ah, riktigt rolig film. Jag älskar han som spelar huvudrollen, nu kommer jag inte ihåg vad han heter, men åh. Han är ju underbar! Sedan satte vi oss på en parkbänk i några timmar. Bara satt, pratade, hånglade, blev myggbitna (eller ja, jag blev det). Mys. Jag trivs verkligen i N's sällskap.

Jag måste strax gå till affären och hämta ut mitt paket från Adlibris med mina böcker, och läsa som en galning. Vad kul. Verkligen.

Jag har fortfarande träningsvärk. I typ hela kroppen. Ah. Det här måste jag ordna till, alltså träna oftare. Attans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar