tisdag 23 september 2008

Ännu en dag av... lycka?

God morgon mina vänner, klockan är lite drygt fem i nio, och jag har varit vaken och uppstigen sedan kvart över åtta. Det här är sannerligen en prestation, måste jag säga! Ni som känner mig vet att jag brukar vakna vid tiosnåret, tidigast. Men igår somnade jag strax efter nio, fick min välbehövda sömn och är nu pigg som attans.

Gårdagen spenderades som sagt med shopping, sedan jumpades det på friskis, även en kort solning hanns med. Jag är fortfarande blekare än döden, och så kommer det väl vara ett tag framöver till dess att jag kommit igång med solariesolningen (hoppas jag i alla fall!).

Nu sitter jag och sjunger framför datorn. Alltid lika vackert, det förstår ni väl? Jag ska strax tvätta mitt mycket korta hår, så att jag kan föna och platta det sedan. Jag borde dessutom plugga som en maniac innan jag ska åka till universitetet, för vi har typ som en muntlig redovisning idag som jag knappt tittat på. Vad är det som har förslappat mig så?! Jag måste skärpa mig. Om jag orkar. Haha.

1 kommentar:

  1. Varför överdoserar du kommatecken? Du ska bli svensklärare och bör ha lite bättre koll på när dom ska användas..

    SvaraRadera