måndag 15 september 2008

Svett, blod (njaa) och tårar

Så, hemkommen från ett jumpapass på friskis. Svettades nästan lika mycket som förra gången, alltså hemskt mycket. Well, det var roligt i alla fall. För att kompensera för de kalorier jag nu förbränt, köpte jag godis. Haha. Jag har dessutom gått ner lite i vikt den senaste tiden, inte helt fel, men inget jag strävar efter faktiskt. Jag vill må bra, that's it. Lite tråkigt att gå ner i vikt, brösten blir ju mindre. Attans. De var ju inte så stora till att börja med liksom.

Träffade en av J's bröder på Ica. Jag var lite sådär härligt röd i ansiktet efter träningen och håret var i oordning, så jag kände att jag var tvungen att påpeka att jag faktiskt precis kom från träningen. Lite sådär framkrystat. Han frågar hur jag mår, jag svarar bra, jag har varit och tränat, hehe, jaa, det är därför jag är lite röd i ansiktet alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar