fredag 12 september 2008

Sociolinguistics, Cultural studies, and New Ethnicities in interaction - Ben Rampton

Ska försöka plugga lite idag, så jag slipper göra det i helgen. Har därför förflyttat mig ner till vardagsrummet och satt på Backstreet boys senaste cd på högsta volym. Frid. Nu kan jag vråla med lite emellan de meningar jag skriver. I wish that I could found the woooords to say...

Åter till min fantastiskt roliga uppgift (jag måste ju gå in med en positiv anda, right?).

Och idag har jag följande saker att se fram emot:
* Vara eventuellt shoppingråd till Bettan som vill köpa "kvinnligare" kläder, vad det nu är.
* Inta några glas alkohol med L, kanske, och kanske Bettan. Det är ganska mycket kanske över kvällens utformning, vi får väl se hur den artar sig.


Update:
Jag har ont i huvudet och öronen. Buhu. Känner mig inte riktigt peppad inför kvällens möjliga bravader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar