onsdag 17 september 2008

Minnena.

Av någon dum anledning fick jag för mig att gå igenom sommarens inlägg på bloggen. Ett undermedvetet behov av lite smärta förmodar jag. Kollade också mina kommentarer. Hade helt missat vissa, som från Carin till exempel. Förlåt!

Såg också att 'anonym' svarat på mitt inlägg om att hänga ut J. Alla som känner mig, vet vem J är, var svaret. Tillägget var att det var ju bara korkat att tro annat. Well, vad ska jag säga. Till saken hör ju att jag inte vet vilka som läser min blogg, jag vet kanske fyra fem, och resten; inte den blekaste aning. Uppenbarligen vill inte du, eller många andra visa vilka de är. Så, den som känner mig (i dess rätta bemärkelse, inte känner till mig alltså) lär också känna till J's beteende. Äh, varför bryr jag mig egentligen? Fuck, kan man bli mer patetisk än vad jag är nu? Möjligt, men inte troligt. Kanske.

Jag är så ofantligt trött, men ändå vill jag inte sova. Det ska bli skönt att åka till Maria imorgon. Jag behöver en kram.

1 kommentar: