onsdag 17 september 2008

Hurt hurt! Kom igen! Ett och två!

Det är braiga Kerstin som har en basjumpapass ikväll på friskis halv nio, så jag och mamma ska dit. Andra gången på friskis idag blir det, är det inte det duktigt, så vet jag inte. Haha. Nej, men den här kvinnan brukar ha riktigt bra pass och musik, och vi måste verkligen komma igång. Ypperligt tillfälle alltså.

Och nej, jag har fortfarande inte packat. Kommer panikpacka imorgon, jag vet det, för jag orkar inte just nu. Kanske får jag ett ryck när vi kommit hem från svettandet. Möjligt, men inte så troligt. Höh.

Jag och Josefine pratade idag, jag sa att jag borde ha gjort slut med J redan i vintras när jag själv höll på att gå under av alla problem. Då sa hon; "Du kämpade i alla fall Sara, du kommer inte behöva ångra att du aldrig försökte." Visserligen sant, men var det värt det? Och vad kämpade jag egentligen för?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar