måndag 22 september 2008

Mr Deep, vad ska jag göra?

Well, det där med Mr deep. Vi träffades ju den där helgen med S, när Bettan var med. Filosofikillen ni vet, eller ja, kille och kille. Han är 31, och är väl vad man skulle kunna kalla en man.

Nåja, i fredags så var vi ju på Conventum och partade. Jag lämnade mobilen i garderoben, för jag ville inte gärna ha den i bh'n. När vi kommer ut så har jag två missade samtal från ett nummer jag inte känner igen, ett sms från Bettan och ett meddelande på telefonsvararen. Det var alltså Mr deep som hade ringt. Jag ringde honom, och han var askalas. Han sa att han tänker på mig, saknar mig and all that. Det kan tilläggas att vi alltså bara har träffats en gång. Han hade tydligen drömt om mig också. Men inget snusk. Well, what do you know... Han ville träffas och kolla på film, jag sa ja av bara farten (kanske lite beroende på alkoholmängden i mitt blod också). Och ja, alltså, han är ju otroligt gullig och snäll, djup (såklart), meen han är 31. Och för tillfället känner jag mig intresserad av en annan. Fast det är ju ändå roligt att träffa nya människor, liksom.

Vad ska jag göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar