måndag 1 september 2008

Störning

Ja, inlägget nedan var en liten störning bara. Ett mindre psykbryt som räddades upp ganska bra av Josefine. Tack!

Nu sitter jag här med min bok om försvenskning av Sverige. Jag läser och läser, men det går ganska sakta. Jag borde egentligen städa, men jag orkar inte. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag, ungefär som det känns i min hjärna. Stökigt, grejer överallt, knappt en ren yta. Fucking wonderful!

Ikväll ska terminens första friskispass genomföras. Känner mig inte särskilt peppad, men strunt samma, jag vet att det kommer att vara skönt. En timme av att bara koncentrera sig på hur man rör kroppen till musik, det är nog precis vad jag behöver faktiskt.


Om jag är psykiskt instabil? Nej, nej. Inte är väl jag. Eller är det så människor som är just detta brukar svara? Haha. Ingen fara, det är inte så farligt. Jag är bara trött och medtagen från helgen. Och fortfarande mör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar