måndag 8 september 2008

P.S. I love you

Så, fortfarande i pyjamasen. Låter jag kanske lite patetisk? Äsch, jag är bara lat och bekväm, och dessutom börjar jag känna mig sjuk. Åh nej!

Nu ska jag återgå till min innehållslösa dag och kolla på filmen P.S. I love you. Jag har läst boken, och oj vad jag grät. Läs den!

Update:
Ooh, det var ett antal tårar som trillade ner längs kinden måste jag erkänna. Ah, vilken kärlek. Ge mig en Gerry! Jag orkar inte leta efter honom själv, så han får gärna serveras på silverfat. Kanske med en ros i munnen, eller ett äpple går väl också bra om han trilskas.

Men, som vanligt, boken är förstås bättre än filmen. Lite så där mysigt töntig, men oh så passionerat (inget tantsnusk!).

3 kommentarer:

  1. haha, jag vill också ha gerry! Visst var den bra?! Magda var också helt salig, och johan(!) efter att ha sett den. Därmed finns det två levande bevis på män som också tycker den filmen är jättebra, johan och linus. där med basta. lov you hun! Puss / emelie

    SvaraRadera
  2. Offer? Han har jag inte så mycket till övers för. Knarkare å allt .. usch! :S

    Nä, man måste nog känna sig uppskattad för att orka fortsätta sig igenom ett förhållande. Jag och stefan har haft långa snack om just den saken .. :)

    Men du ska vänta med fast förhållande eller? :)

    SvaraRadera
  3. haha, så himla roligt. För jag sa till Offer när jag träffade honom för första gången att jag hört rykten om att han knarkade och så, och han bha "Aldrig i livet, det är ju aspuckat. Du måste ha hört fel, kah lovar, jag har aldrig knarkat" :P hahahahaha. Så jävla idiot han är. Så himla odiskret! Ja, du verkar ha det grymt mycket bättre utan J, och det är bra :D !!!!

    SvaraRadera