måndag 29 september 2008

Lucky me

Kom hem för en kvart sedan, ungefär. Bortamatch, höhöhö.

Gick upp kvart över sex i morse, klädde på mig och gick till tåget. Var tvungen att gå upp tidigare än N, för det ska komma några gubbar hit och göra energideklaration eller vad det heter, och då var jag tvungen att vara hemma. Är en aning trött. Och så har jag fått ont i halsen, och det är ju faktiskt väldigt olägligt. På fredag beger vi oss nämligen till London. Och så ska jag ju hinna plugga och allt det där. Just nu är det faktiskt bara bomull i huvudet.

Apråpå bomull i huvudet, ja, jag framstod ju som lite milt blåst igår. Gång på gång, det fick gå på bakiskontot, som nu är ganska fullt så att säga. N kom på igår att jag varit bakis tre av fyra gånger vi setts. Ah, jag skäms! En aning pinsamt. Babe, nästa gång ska jag vara på gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar