måndag 22 september 2008

Shoppa, shoppa. Ah, me like!

Så, tillbaka från en liten shoppingtur med Bettan i Täby. Det bidde träningsbyxor, träningströjor, en typ tröjklänning, en midjeskärp och ett par strumpor. De tre sista var egentligen inget jag behövde, men köpte ändå. Haha. Jag hittar alltid orsaker till att shoppa. Exempel?

  • Jo, men jag måste passa på medan jag bor hemma och har pengar, för sedan kommer jag ju inte ha råd.
  • Jag måste ju passa på innan man får barn, för då kommer man kanske ha råd. (Alltså, jag är ju inte ens nära gravid, men ni förstår idéen)
  • Jag måste passa på när jag har pengar.

Bettan hade en ännu bättre:

  • Man måste ju passa på när man har kroppen för det.

Well, ni kanske kan komma på fler och bättre som jag kan intala mig själv nästa gång när jag står i kön för att betala kläder?

1 kommentar: