söndag 21 september 2008

I'm back, just in case you missed me (Ofcourse you do!)

Hemma igen. Helgen har var galet rolig, speciellt fredagskvällen som blev grymt lyckad. It's SÅ 08 was the shit, mina vänner. Ojojoj. Vi såg Looptroop rockers, Florence Valentin och Teddybears STHLM (jag fick ett plektrum!). Vi dansade som galningar, ibland med Peter Stormareskyltar, ibland utan. Vi drack en ganska stor mängd alkhol. Jag utveckar det hela antingen senare ikväll eller imorgon (väntar på adaptergrejen till min dator, som just nu är död!).

Och just det. Brown eyes hörde inte av sig, men däremot N och Mr deep. Well, what do you know. Veckan som kommer är rätt fullbokad. Jag ska träffa Bettan, jag ska träffa Camilla, jag ska träffa N, har även lovat L att vi ska träffas (kanske), Mr deep ville se på film (vi får se...), det ska pluggas och tränas, och solas och festas. Ah, livet leker! Helt jävla underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar