söndag 7 september 2008

Uppdatering av helgens bravader

Gårdagskvällen är alldeles dramatisk på sitt sätt för att skrivas om. Tyvärr. Det som kan nämnas är att det dracks kanske lite för mycket, kanske röktes en cigarett för mycket, och åts alldeles för lite middag för att klara av kvällen. För mig gick det bra ändå, för min vän, not so much.

För övrigt kan nämnas att jag var bäst på singstar i vårt sällskap, jag ägde (måste ju låta lite ungdomlig för att kompensera för mitt nörderi i tidigare inlägg) allihop. Hah! Guitar hero däremot, gick inte riktigt lika bra.

Mr deep har lovat att lära mig mer om filosofi, jag å min sida ska lära honom om Backstreet boys (attans, där åkte nörderiet dit igen, I just can't help it). Dock har jag inte hans nummer, då kan det ju bli lite svårt. Kanske fixar fram det.

Jag ringde aldrig brown eyes igår, det glömdes bort. En annan gång? Däremot så ringde jag L inatt klockan 3.20, han skulle upp och jobba på morgonen, oops. Har inte hört av N på några dagar, skickar kanske iväg ett sms imorgon.

Jag och mamma var på yoga idag, oh my lord, det är det underbaraste jag varit med om! En timme och en kvart av att fokusera på andning och hur man rör kroppen, heaven! Varje onsdagsmorgon och de söndagar jag kan ska jag på yoga. Fasiken vad härligt.

Fuck this, jag är så trött och lite illamående för att jag har ätit för mycket godis (kan inte varit alkoholen som förtärdes igår, icke), så nu ska jag kolla på de nya avsnitten av Gossip girl och One tree hill.

Kärlek till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar