tisdag 30 september 2008

Oh, men så tjusigt

There’s so much craziness surrounding me
There’s so much going on it gets hard to breathe
All my faith has gone, you bring it back to me
You make it real for me
Well I’m not sure of my priorities
I’ve lost site of where I’m ment to be
And like holy water washing over me


Jaga och bli jagad är också ett jävla gissel. Ja, men jag måste få ventilera lite till, kom igen, lyssna nu!

Ja, men det är ju allt bra konstigt med fenomenet. Och det ännu mer konstiga är att jag själv blir mer på när någon är off, what's up with that?! Vad fasiken, då blir jag ju uppenbart oattraktiv för den andra liksom. Ingen win win, direkt. Snarare killen vinner, Sara förlorar. Nä, så här får det ju inte vara. Jag måste kanske vara med off, alltså? Men om jag vill ringa, ska jag inte göra det då, av ren principsak? Det verkar ju himla dumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar