måndag 29 september 2008

Hallå, var är ni?

Men åh. Jag hade ju faktiskt kunnat sova längre. Energigubbarna har fortfarande inte kommit. Jag sitter i vardagsrummet, kollar lite på femman, det är The Voices morgonprogram. Ganska roligt.

Det är jobbigt när gubbar man inte känner ska gå runt när man är hemma, så jag tänker att jag sitter i vardagsrummet, lite mitt i allt liksom.

Jag skulle helst av allt bara gå och lägga mig och sova. Men det hinner jag inte heller med, jag ska nämligen in till stan och träffa Josefine vid halv tolv. Måste åka vid typ kvart över tio. Fuck, att det ska ta en sådan jävla tid att ta sig in till stan. Det är ju galet. Med bil tar det väl runt en halvtimme (mer eller mindre?), med buss och tåg över en timme. Aah.

1 kommentar:

  1. varför får jag aldrig följa med ut längre? :( har jag gjort nånting?

    SvaraRadera